    From: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moher na pasach
    Date: Sat, 18 Feb 2006 21:08:33 +0100

    bbg in <2...@c...com> wrote:

    > okolo jeden metr...
    >
    > (kiedy nie jest sie debilem oczywiscie)

    Taaaaaak jestem debilem bo przed każdym przejściem dla pieszych nie zwalniam
    do 10km/h.

    > Czyli nie tylko ze nie potrafisz przewidziec co moze nastapic z przodu,
    > ale rowniez nie potrafisz przewidziec co moze nastapic z tylu?

    Pan to chyba kosmita, co za podzielna uwaga. Może Pan nie ma świadomości,
    ale takie zdarzenia dzieją się w ułamku sekund? Ot tak wciskam hamulec,
    muszę ocenić czy wyhamuję, czy nie, a jak nie to znaleźć (w miarę
    możliwości) jeszcze miejsce gdzie tu by uciec żeby pieszego nie trafić (w
    między czasie sprawdzając odległość pojazdu za mną).

    Oświecę Pana, całekim niedawno wtargnął mi pies kilkanaście metrów przed
    pojazdem i mając blisko 100 km/h udało mi się go nie trafić (a był lekki
    lód na drodze), oczywiście inną kwestią jest to że sam mało nie zginąłem
    (dachowanie). Teraz mój refleks ocalił zdrowie a być może i życie tej
    bezmyślnej Pani, która sobie tak znienacka wlazła na pasy 6m przed
    nadjeżdżający (traf chciał akurat mój) pojazd o masie przekraczającej 1,5t.
    Traf chciał mam bardzo dobre hamulce i na asfalcie nie było lodu. Powinna
    Bogu dziękować, że żyje i jest cała, do nieszczęścia zabrakło 5-6cm. Gdyby
    jechała moja matka nie zdążyłaby nawet hamulca dotknąć, a z pewnością
    jechałaby w tym miejscu także około 40-50 km/h (jak ja).

    Tomasz Motyliński