  • Data: 2020-08-02 23:21:31
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-02 o 20:12, t-1 pisze:

    > Matka ma 84 lata więc jest urodzona w 1936 roku.
    > Nawet późne dziecko powinno mieć dzisiaj około 50 lat.

    Tak wiec siedział matce na karku tyle lat, nie postarał się o własne
    mieszkanie przed założeniem rodziny, a teraz matka mu przeszkadza.
    Matka, która być może potrzebuje pomocy, a ma go tylko jednego
    (pasożyta) z tego co czytam.
    Jeden kolega mi kiedyś powiedział, że w jego mieście jak dziecko się
    usamodzielni, pracuje to ma się do wszystkiego dokładać albo fora ze
    dwora-na swoje-co jest nawet wskazane. Niektóre za bardzo kochające
    matki łożą za wszystko, pracujące, dobrze zarabiające dziecko bierze
    portfel z matki torebki i idzie po zakupy. Bywa tak, że ma zapłacić za
    czynsz połowe, bo droga połowa jest dofinansowana a ten pasozyt nosi
    pare m-cy książeczkę czynszową przy sobie i nic nie zapłacił-a. W
    rezultacie powstaje duże zadłużenie czynszowe i tragedia. Kochająca
    matka wybacza dziecku i bierze pożyczki. Dziecko się nic nie dokłada.
    Dobrze ten kolega powiedział, że w odpowiednim czasie, zabezpieczeniem
    się przed kłopotami mówi się dorosłemu dziecku fora ze dwora-na swoje.

    --
    animka