eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMinimalna wartosc platnosci karta. › Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Minimalna wartosc platnosci karta.
    Date: Sat, 07 May 2005 15:48:29 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 33
    Message-ID: <d5igva$6d0$1@opal.futuro.pl>
    References: <s...@v...icpnet.pl>
    <d5g4ij$s1n$1@nemesis.news.tpi.pl> <d5gb7p$bm9$1@opal.futuro.pl>
    <1e00cfh7jzyxt$.1cfcxeeqfy1ma.dlg@40tude.net>
    <d5h10l$jum$1@opal.futuro.pl> <427c6e9c$1@news.home.net.pl>
    <d5ibm3$3vc$2@opal.futuro.pl> <427cb8a5$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1115473706 6560 62.233.254.13 (7 May 2005 13:48:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 May 2005 13:48:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <427cb8a5$1@news.home.net.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:295554
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek wrote:

    >>Debatować nie będę - pójdę do konkurencji.
    >
    > I to jest wlasciwa postawa.

    Właściwa postawa, to jest taka: "A, to Pan zapłaci przy okazji".

    >>Ale dyscyplinujące kroki formalne mogę podjąć - np. za
    >>pośrednictwem Izby Handlowej, która ma środki by stosownie
    >>pouczyć sprzedawcę, że powinien przed rozpoczęciem sprzedaży
    >>osiadać w kasie środki na wydawanie reszty.
    >
    >
    > Ja wychodze z zalozenia, ze kazdemu sprzedawcy kefiru zalezy na
    > sprzedazy a co za tym idzie skoro nie zabezpieczyl sobie drobnych
    > do wydawania reszty to wyniklo to z jakis waznych powodow i uwazam,

    ...albo z bezmyślności.

    > ze juz to, ze kupie towar u konkurencji jest wystarczajaca strata
    > dla sprzedawcy. Robienie z tego problemu i podejmowanie czegos co
    > okresliles jako kroki dyscyplinujace uwazam za zbedne i/lub
    > swiadczace o problemie ze zdrowiem, ktore nadaja sie do leczenia w
    > PZP.

    Argumenty ci się, dziecko drogie, skończyły?

    PS: koło mnie był sklep sieci "Stokrotka". Też robili dziwne numery z
    kartami - ciągle im się coś rzekomo psuło. I cóż - długonie pobył: nie
    ma już Stokrotki... Lokal przejął MarkPol i ci numerów z kartami nie
    robią. Nie sugeruję, że samo szykanowanie kart do tego doprowadziło - po
    prostu był to objaw tej samej choroby. Niekompetencji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1