  • 1. Data: 2006-07-21 08:55:03
    Temat: Re: Minimalna kwota transakcji kartą.
    Od: "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl>

    gasper napisał(a):
    > trza było jakieś ziółka dokupić na nerwy ;) żeby o 10 zł tak sie pieklic?

    Słusznie. Takich klientów, którzy przyjdą zrobić zakupy za 6 zł i
    jeszcze marudzą z góry traktuje się jak dziadów. Wyjść z domu bez
    10 zł przy duszy? A mało jest bankomatów?
    Sklepowi po prostu nie opłaca się chrzanić z małymi transakcjami,
    wszystkie muszą później rozliczać a czas na połączenie z bankiem,
    czasami coś nie przechodzi, jest blokowany - sprzedawca musi się
    oderwać na chwilę zamiast kasować kolejnych klientów, wiadomo, że
    każdemu się spieszy. Mnie też kiedyś dziwiło że nie chcą
    realizować transakcji, do momentu aż popracowałem w sklepie.
    Ale tak jest nie tylko w Polsce. W Amsterdamie nie chceli koleżance
    zrealizować transakcji kartą za mniej niż 10 EUR i nie chcieli też
    przyjąć banknotu 100 EUR. U nas przynajmniej nie patrzą krzywo na
    duże nominały.

  • 2. Data: 2006-07-21 11:30:44
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > W Amsterdamie nie chceli koleżance zrealizować transakcji kartą za mniej
    > niż 10 EUR

    IMHO to swiadczy raczej o tym, że to w tym sklepie Amsterdamie jest wiocha.
    Klientów "dziadów" nie jest tak wielu i warto ich obsłużyć nawet do tego
    dokładając tylko po to, zeby sklep miał dobra opinię. Bo później taki
    "dziad" będzie pisał po listach dyskusyjnych i wogóle żalił się wszystkim
    znajomym naokoło na ten sklep.

    Podam ci przykład procedury obowiązującej w mojej firmie, że czasem należy
    klientowi coś dać za darmo, żeby był zadowolony. Dla firmy to nie jest
    wielka strata, a wielki zysk w postaci dobrego PR.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-07-23 09:06:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Problemy w familiadzie <l...@t...pl> napisali:
    > czasami coś nie przechodzi, jest blokowany - sprzedawca musi się
    > oderwać na chwilę zamiast kasować kolejnych klientów, wiadomo, że
    > każdemu się spieszy.

    No wlasnie. I dlatego lepiej placic karta, bo trwa to krocej niz w
    przypadku gotowki.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .