  • 1. Data: 2006-07-21 07:15:18
    Temat: Grupa inwalidzka a praca...
    Od: "ArVe" <l...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Otóz mam oferte pracy która mnnie bardzo interesuje :)
    Jednak nie wiem jak to jest. Mam równiez I grupe inwalidzka (znaczny
    stopien niepelnosprawnosci ale nie ruchowej i umyslowej) Od ZUSu
    dostaje rente socjalna i zasilek pielegnacyjny. Teraz moje pytnie.
    Czy moge podjac prace ? Czy renta socjalna zostanie zawieszona ?

    Z góry dziekuje i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-07-21 07:53:16
    Temat: Re: Grupa inwalidzka a praca...
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    Prawdopodobnie przy jakichkolwiek, nawet minimalnych dochodach, z
    tytułu umowy o pracę lub umowy zlecenia (podlegają ubezpieczeniom
    społecznym) renta socjalna zostanie zawieszona.
    Tylko dochody z umowy o dzieło prawdopodobnie mogą być dopuszczalne,
    ale przed podpisaniem umowy doradzam kontakt z ZUS w celu uzyskania
    wiążących informacji.

    Więcej info: www.google.pl --> "renta socjalna" i np. takie
    wiadomości:

    http://www.zus.pl/swiadcze/emer015.htm