  • 51. Data: 2024-05-17 15:06:32
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.05.2024 o 09:27, _Master_ pisze:

    > To masz chłopie problem.

    Nie, Ty masz problem, ludzie nie traktują twoich artykułów jako
    komentarzy do swoich wiadomości więc po prosty twoje wiadomości ignorują.

    > Nie wiem jak Ci pomóc. Może masz za mało Ramu i nie pamiętasz co
    > przeczytałeś. Masz to od szkoły czy na starość pojawiły się takie
    > dolegliwości?

    Pomóż najpierw sobie!

  • 52. Data: 2024-05-17 15:12:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Oszczędzam czas i nerwy. Unikam pokus odpowiedzenia na oczywistą bzdurę,
    > a jest to często spora pokusa, która potrafi przyćmić taką oczywistość,
    > jak to, że nie z każdym jest sens i warto rozmawiac.

    Zacytuję co wyciąłeś "Wiesiaczek: Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu."

    > To Twoja interpretacja. Zwyczajnie, czasami nie ma już o czym mówić.

    No to nie odpisują a nie piszą mi, że trzeba mnie filtrować czy jakieś
    inne pierdoły bez sensu.

    > Miałem juz wczesniej z Tobą taką dyskusję na tej właśnie grupie, gdzie
    > nie przyjmowałeś moich argumentów.

    Nie sądzę.

    > Twoje prawo oczywiście, takoz moje,
    > żeby nie chodzić w jakims lupie do usranej smierci. Czasami trzeba się
    > zgodzić, że nie da się zgodzić, a misji czy potrzeby, żeby każdego
    > przekonać do swojego zdania nie mam.

    Na początku tego artykułu masz przykład na 'swoje niezrozumienie' a nie
    moje 'nieprzyjmowanie argumentów'. Pochyl się nad tym.

  • 53. Data: 2024-05-17 15:20:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Google i inne Altavisty miały cokolwiek wartościowego do przekazania od
    > pierwszej dekady tego milenium. Wcześniej opierałeś się głownie na tym
    > co sam lub inni znaleźli/wiedzieli.

    > Społeczne zasady funkcjonowania.

    Jeśli snobowanie się jest społeczną zasadą. Normalnie jest tak, że jeśli
    jakieś zasady istnieją to musimy się na nie wszyscy zgadzać a nie, że Ty
    komuś chcesz narzucić inne standardy, inne kodowania a wiesz tyle, że ho
    ho. Prowadzę te różne dyskusje od wielu lat i nijak nie widzę by
    netykietę można było traktować poważnie. Jej pochodzenie i stosowanie na
    to wskazują.

    > Nie musi być naprawdę złego, a po prostu subiektywnie dyskwalifikującego
    > w ten czy w inny sposób w dyskusji. Manie innego zdania nie ma tu
    > kompletnie nic do rzeczy bo pogadać zawsze można. Można tez przerwać
    > dyskusję nie odpowiadając, lub wprost pisząc, że sie temat nam
    > wyczerpał. Nikt się za to nie obrazi.

    I znowu zignorowałeś o czym jest mowa. Masz w cytacie kiedy 'ktoś trafia
    do KF'.

  • 54. Data: 2024-05-17 15:21:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Domyślacie się pewnie komu odpowiadam. Normalnie bym tak tego nie robił,
    ale on nie rozumiem to może tak dotrze.

  • 55. Data: 2024-05-17 15:29:14
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.05.2024 o 09:19, _Master_ pisze:

    > Jak się korzysta z czytników? MA się w dooooopie funkcjonalności i
    > hejtuje tych co potrafią je wykorzystać?

    No więc nie umiesz ich wykorzystywać. Nie ogarniasz tak prostej kwestii
    że jak niczego nie zacytujesz to w okienku pokazuje się tylko treść
    twojej wypowiedzi a nie tych, na które odpowiadasz.

    > Trochę już w życiu widziałem i mam taki luksus że nie muszę zwracać
    > uwagi aby się podobać otoczeniu.

    No chyba, że chcesz by Cię przeczytali, wtedy musisz.

    > Nie robię nic złego a że czasem
    > dosadnie napiszę to co wielu myśli a są SPĘTANI poprawnością...
    >
    > Nie nazywam szamba perfumerią
    >
    > Przeszkadza Ci to?
    > Jesteś wolnym białym człowiekiem. Nie musisz odpowiadać
    >
    > Tak wiem... Tera będą przytyki za rasistowskie odzywki.
    > A merytorycznie klapa dlatego będzie do osoby
    > Ziew.....

    Co kogo obchodzą te brednie?! Skup się na tym by ktoś chciał Ciebie czytać!

  • 56. Data: 2024-05-17 15:29:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-17, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >>

    > Na początku tego artykułu masz przykład na 'swoje niezrozumienie' a nie
    > moje 'nieprzyjmowanie argumentów'. Pochyl się nad tym.

    I sądzisz drogi łotsonie, że odpowiadam w imieniu Twojego przedmówcy czy
    może swoim? A powody mogą być i inne. Np. niespecjalnie leży mi Twój
    styl dyskusji, w tym taki jaki tu, i na innych grupach zresztą również
    prezentujesz. Żadna przyjemność z Tobą dyskutować, a innych misji też
    nie uskuteczniam. Proponuję, abyś się sam najpierw pochylił czy to aby
    na pewno chodzi o to, ze odpisujesz, a nie jak odpisujesz.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2024-05-17 16:03:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > I sądzisz drogi łotsonie, że odpowiadam w imieniu Twojego przedmówcy czy
    > może swoim?

    Jak się z nim nie zgadzasz to jego komentuj a nie mnie!

    > A powody mogą być i inne. Np. niespecjalnie leży mi Twój
    > styl dyskusji, w tym taki jaki tu, i na innych grupach zresztą również
    > prezentujesz.

    A nic mi nie wiadomo by mój styl dyskusji był gorszy od twojego, który
    prezentujesz tu i na innych grupach również.

    > Żadna przyjemność z Tobą dyskutować,

    Nie mam też wpływu na twoje uprzedzenia.

    > a innych misji też
    > nie uskuteczniam.

    Po co w ogóle komentujesz cudze artykuły?

    > Proponuję, abyś się sam najpierw pochylił czy to aby
    > na pewno chodzi o to, ze odpisujesz, a nie jak odpisujesz.

    Czy możesz to napisać jakoś zrozumialej?

  • 58. Data: 2024-05-17 18:00:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 May 2024 15:21:57 +0200, io napisał(a):

    > Domyślacie się pewnie komu odpowiadam. Normalnie bym tak tego nie robił,
    > ale on nie rozumiem to może tak dotrze.

    Dobry początek ale jeden błąd. Powinieneś użyć dużych liter co drugie
    słowo :) On inaczej nie wczytuje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2024-05-17 23:30:30
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.05.2024 o 18:33, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Dzień dobry!
    >
    > Moim zdaniem od czasu do czasu trzeba netykietę opublikować na
    > pl.soc.prawo tak by nie było wątpliwości co jest legalne prawidłowe i
    > pochwalane a co jest nielegalne i niestosowne.

    Zajebisty temat: Jak się przekłada "moim zdaniem" na "tak by nie było
    wątpliwości".
    Część rozumiem, chodzi o "moim zdaniem" albowiem wiadomo kto ma zdanie.
    Nie do końca natomiast wiem kim są ci którzy mają nie mieć wątpliwości.

    A skoro nie wiem to się wypowiem. Pierdol się pajacu.

    PD

  • 60. Data: 2024-05-18 00:18:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:06, io pisze:
    > Nie, Ty masz problem, ludzie nie traktują twoich artykułów jako
    > komentarzy do swoich wiadomości więc po prosty twoje wiadomości ignorują.

    Ci mniej ogarnięci TAK

    A pisałem że teraz będzie o mnie ;-)