  • Data: 2011-04-15 11:54:24
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 13:15, Andrzej Ława pisze:

    > Zależy od rodziców.

    No nie każdy powinien być dobrze wyedukowany to też prawda. Czechy już
    się borykają z problemami zbyt wielkiej ilości "intelektualistów" i
    braku takich najzwyklejszych ślusarzy. Najlepszy stosunek "elyty" do
    "plebsu" to 1:200 W końcu po co nam obsługa w MC Donaldzie, która może
    się wylegitymować doktoratem z filozofii

    > Cóż, ja przeszedłem podstawówkę "za komuny" i liceum zaraz "po komunie"
    > i muszę powiedzieć, że edukacja była na przyzwoitym poziomie -
    > nauczyciele przeważnie potrafili zainteresować, przekazać wiedzę.
    > Przynajmniej w moim przypadku ;)

    Ja miałem podstawówkę za komuny i pamiętam że tak przepełnionych sal i
    wymieszania patologicznych dzieci ze "zwykłymi" nawet dzisiaj chyba się
    już nie uświadczy. Co też nie świadczy że dzisiaj jest lepiej.

    > Ale to co widzę w obecnych programach nauczania jest żałosne. I jeszcze
    > ta integracja religijnych dogmatów i innych mitycznych bajeczek z realną
    > nauką... I to za pieniądze podatników...

    Program nauczania tak podstawowego jak wyższego jest żałosny. Mam
    porównanie studiów w PL i w USA po powrocie do PL studia traktowałem już
    tylko jako zwykłe zawracanie dupy i strata czasu. Dlatego szybko
    zmieniłem sobie tryb dzienny na zaoczny, żeby zająć się czymś co mi
    przyniesie jakiś dochód. Patrząc na tych co kończyli w mojej grupie na
    dziennych wyszedłem chyba najlepiej.