  • Data: 2011-04-15 11:15:47
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2011 13:04, PesTYcyD pisze:

    > Dlatego najefektywniejsze jest szkolnictwo domowe w wieku
    > podstawówkowym. I trzymanie dzieciaka jak najdalej od idiotów, którzy

    Zależy od rodziców.

    > tylko spierdolą co się tylko da. Potem szkoła techniczna, żadne gówno w
    > postaci ekonomii, politologii i innego generującego analfabetów i
    > nierobów syfu.

    Moje ulubione to psychologia i resocjalizacja ;->

    > Przemcio jest wytworem tej zgniłej edukacji, za co raczej
    > nie można go winić jedynie można ubolewać i mieć nadzieję że z edukacją
    > samą w sobie ma niewiele wspólnego.

    Cóż, ja przeszedłem podstawówkę "za komuny" i liceum zaraz "po komunie"
    i muszę powiedzieć, że edukacja była na przyzwoitym poziomie -
    nauczyciele przeważnie potrafili zainteresować, przekazać wiedzę.
    Przynajmniej w moim przypadku ;)

    Ale to co widzę w obecnych programach nauczania jest żałosne. I jeszcze
    ta integracja religijnych dogmatów i innych mitycznych bajeczek z realną
    nauką... I to za pieniądze podatników...