eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMieszkanie z zadłużeniem we wspólnocie - sprzedaż a przeniesienie zadłużenia › Re: Mieszkanie z zadłużeniem we wspólnocie - sprzedaż a przeniesienie zadłużenia
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie z zadłużeniem we wspólnocie - sprzedaż a przeniesienie
    zadłużenia
    Date: Wed, 21 Jul 2004 12:04:08 +0200

    Użytkownik "Fergus" <fergus@_NO_SPAM_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cdkq5t$2c9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Księga oczywiście czysta. Brak obciążeń. Jedynie powstałe PRZED sprzedażą
    > zadłużenie na rzecz administratora osiedla.
    > Na jaki artykuł KC mogę sie powołać w związku z tym?

    Podstawę prawną dola Ciebie raczej trudno będzie znaleźć. Taż przecież nic
    im nie jesteś winien. Nigdzie w prawie nie napisano takiego truizmu, że jak
    ktoś jest niewinny, to jest niewinny.

    Może zapytaj najpierw administratora, na jakiej podstawie on sądzi, że Ty to
    masz zapłacić. Nie wykluczam, że gdzieś w jakiejś ustawie jest taka
    regulacja. Za szybko to się zmienia. Ale przyznam, że nie słyszałem.