  • 1. Data: 2007-05-29 03:17:43
    Temat: Mieszkanie studenckie - natychmiastowe wypowiedzenie?
    Od: a...@o...pl

    Wczoraj dostałyśmy ze współlokatorkami wypowiedzenie, mamy się w ciągu
    4 dni wynieść z mieszkania, pomimo umowy do końca czerwca i tego, że
    mamy tam zapewniony miesiąc wypowiedzenia. Jakich argumentów użyć,
    żeby ten miesiąc zostać i spokojnie się rozstać? Do właścicieli nic
    nie przemawia i czują się jak wszechmogący. Co robić???

  • 2. Data: 2007-05-29 03:37:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.05.2007 a...@o...pl <a...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > żeby ten miesiąc zostać i spokojnie się rozstać? Do właścicieli nic
    > nie przemawia i czują się jak wszechmogący. Co robić???

    Nic. Jeśli macie umowę na takich warunkach jak napisałaś, to ona
    obowiązuje i właściciele nie mogą was stamtąd ruszyć. Jeśli będą próbowac
    jakichkolwiek numerów w rodzaju prób wyrzucenia siłą, zmiany zamków etc.
    wzywać policję.

    A teraz powiedz, dlaczego chcą się was pozbyć w tak krótkim czasie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-29 04:33:18
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Marcin Debowski pisze:
    > A teraz powiedz, dlaczego chcą się was pozbyć w tak krótkim czasie.

    ...no i w jakiej formie jest ta umowa??

  • 4. Data: 2007-05-29 04:43:08
    Od: Adam <n...@n...nie>

    > A teraz powiedz, dlaczego chcą się was pozbyć w tak krótkim czasie.

    pewno przez palenie na balkonie...
    patrz wczesniejszy watek :D

  • 5. Data: 2007-05-29 05:29:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > żeby ten miesiąc zostać i spokojnie się rozstać? Do właścicieli nic
    > nie przemawia i czują się jak wszechmogący. Co robić???

    Odesłać właścicieli na drzewo, a gdyby się awanturowali lub próbowali
    wedrzeć - wezwać policję lub zastosować obronę konieczną (np. pieprz w
    spraju).

  • 6. Data: 2007-05-29 05:54:27
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Odesłać właścicieli na drzewo, a gdyby się awanturowali lub próbowali
    > wedrzeć - wezwać policję lub zastosować obronę konieczną (np. pieprz w
    > spraju).

    Dokladnie- o ile pamietam, zgodnie z przepisami jestescie nie do ruszenia, a
    jeszcze jak macie zameldowanie to juz wogole rewelacja...
    pozdrawiam
    michal

  • 7. Data: 2007-05-29 12:51:03
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Michał Trych napisał(a):

    > Dokladnie- o ile pamietam, zgodnie z przepisami jestescie nie do ruszenia, a
    > jeszcze jak macie zameldowanie to juz wogole rewelacja...

    A co ma do tego meldunek?

    --
    pozdr
    luck

  • 8. Data: 2007-05-29 15:05:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kauzyperda napisał(a):

    > A co ma do tego meldunek?

    To poniekąd dowód na to, że mają lub przynajmniej mieli jakiś tytuł
    prawny do lokalu.

  • 9. Data: 2007-05-29 16:58:41
    Od: a...@o...pl

    > A teraz powiedz, dlaczego chcą się was pozbyć w tak krótkim czasie.

    a dlatego chca nas wyrzucic ze sprzedaja mieszkanie i maja do
    wplacenia pieniadze za inna kupiona nieruchomosc. coz, nabywcy na to
    mieszkanie nie ma od lutego i mysla ze to tylko dlatego, ze my tam
    jestesmy i nasz "balagan" wszystko im psuje.

    na domiar zlego, okazuje sie ze w umowie moich wspollokatorek jest
    dopisany (nawet nie wiem kiedy) paragraf, jakoby w przypadku sprzedazy
    obowiazuje ich natychmiastowe wypowiedzenie. Tylko pytanie - czy
    natychmiastowe wypowiedzenie wiaze sie z automatycznym wyrzuceniem na
    bruk W SESJI nawet jesli maja one tymczasowe zameldowanie? Mnie, wiem
    ze nie rusza, bo w mojej umowie tego paragrafu nie ma (umowa byla
    spisywana wczesniej). Pomijam fakt straty ludzkich uczuc w tym
    przypadku ale coz zrobic... Jak na razie to martwy punkt, szczegolnie
    ze nie ma co liczyc na znalezienie lokalu zastepczego przez nas w
    ciagu dwoch, trzech dni szczegolnie w czasie nadchodzacych egzaminow,
    tylko po to by wynajac to na 2 tygodnie.

  • 10. Data: 2007-05-29 18:10:46
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To poniekąd dowód na to, że mają lub przynajmniej mieli jakiś tytuł
    > prawny do lokalu.

    Fakt.

    Choc ja raczej nie przecenialbym znaczenia meldunku (tym bardziej, ze
    ewentualny spor jest w tym przypadku o czas trwania umowy najmu a nie o
    to czy tytul prawny jest czy go nie ma)

    --
    pozdr
    luck