  • 1. Data: 2007-05-28 17:08:03
    Temat: Uchwały SN.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jaką moc prawną (proszę o odpowiedź dla laika) mają uchwały SN w składzie
    siedmiu sędziów?
    Czy stają się one obowiązujące, czy też są tylko wytycznymi (wskazówkami)?

    Piter

  • 2. Data: 2007-05-28 17:16:55
    Temat: Re: Uchwały SN.
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > siedmiu sędziów?
    > Czy stają się one obowiązujące, czy też są tylko wytycznymi (wskazówkami)?

    A kiedy masz egzamin?:-) To się nazywa lenistwo, żeby nawet do podręcznika
    nie zajrzeć ;)

  • 3. Data: 2007-05-28 17:37:56
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piter" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A kiedy masz egzamin?:-) To się nazywa lenistwo, żeby nawet do
    > podręcznika nie zajrzeć ;)

    Nie mam egzaminu, nie jestem związany z prawem.
    Pytam z ciekawości zwykłego człowieka, bo często słyszy się "uchwała siedmiu
    sędziów SN...".

    Piter

  • 4. Data: 2007-05-28 17:48:01
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 28 May 2007 19:37:56 +0200, Piter napisał(a):

    > Nie mam egzaminu, nie jestem związany z prawem.
    > Pytam z ciekawości zwykłego człowieka,
    Ależ PN tak naprawdę o nic Cię nie pytał. Ot, podzielił się doświadczeniem
    życiowym ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2007-05-28 18:03:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piter pisze:

    > Jaką moc prawną (proszę o odpowiedź dla laika) mają uchwały SN w składzie
    > siedmiu sędziów?

    Mam moc średnią :)

    > Czy stają się one obowiązujące, czy też są tylko wytycznymi (wskazówkami)?

    Wiążą tylko pewne składy sądowe, ale ogółu ludzi i sądów nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-05-28 18:08:24
    Od: "PN" <k...@w...pl>

    > Mam moc średnią :)

    > Wiążą tylko pewne składy sądowe, ale ogółu ludzi i sądów nie.

> [...]

    ROTFL no to teraz będzie musiał zajrzeć do knigi żeby coś zrozumieć:)

  • 7. Data: 2007-05-28 18:44:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PN pisze:

    > ROTFL no to teraz będzie musiał zajrzeć do knigi żeby coś zrozumieć:)

    Miało być dla laika ...
    A ty czego nie rozumiesz?