  • Data: 2007-05-29 16:58:41
    Temat: Re: Mieszkanie studenckie - natychmiastowe wypowiedzenie?
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz powiedz, dlaczego chcą się was pozbyć w tak krótkim czasie.

    a dlatego chca nas wyrzucic ze sprzedaja mieszkanie i maja do
    wplacenia pieniadze za inna kupiona nieruchomosc. coz, nabywcy na to
    mieszkanie nie ma od lutego i mysla ze to tylko dlatego, ze my tam
    jestesmy i nasz "balagan" wszystko im psuje.

    na domiar zlego, okazuje sie ze w umowie moich wspollokatorek jest
    dopisany (nawet nie wiem kiedy) paragraf, jakoby w przypadku sprzedazy
    obowiazuje ich natychmiastowe wypowiedzenie. Tylko pytanie - czy
    natychmiastowe wypowiedzenie wiaze sie z automatycznym wyrzuceniem na
    bruk W SESJI nawet jesli maja one tymczasowe zameldowanie? Mnie, wiem
    ze nie rusza, bo w mojej umowie tego paragrafu nie ma (umowa byla
    spisywana wczesniej). Pomijam fakt straty ludzkich uczuc w tym
    przypadku ale coz zrobic... Jak na razie to martwy punkt, szczegolnie
    ze nie ma co liczyc na znalezienie lokalu zastepczego przez nas w
    ciagu dwoch, trzech dni szczegolnie w czasie nadchodzacych egzaminow,
    tylko po to by wynajac to na 2 tygodnie.