  • Data: 2009-08-27 16:25:45
    Temat: Re: Miasto zmienia nazwę ulicy. Kto za to zapłaci?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 27 sierpień 2009 18:15
    (autor marjan
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h76bee$t7l$1@inews.gazeta.pl>):

    > Byłem na zebraniu rady osiedla. Okazało się, że dla Prezydenta Miasta
    > Przemyśla zwrot "ul. Bielskiego od nr 15 wzwyż" dotyczy jedynie numerów
    > nieparzystych, co jest przecież oczywiste, bo gdyby chodziło również o
    > parzyste to byłoby to dopisane..

    Znaczy co? Jedna strona ulicy będzie miała zmienioną nazwę a druga nie? I
    pół ulicy będzie Donalda Tuska, a pół Bielskiego?

    Swoją szosą, podział na parzyste i nieparzyste jest chory. Moi dziadkowie
    mieszkają na ulicy, gdzie są tylko domy po jednej stronie. Kiedyś było
    normalnie 1-2-3-4-.... A potem wymyślili, że prawa strona to parzyste. No i
    na ulicy są numery 2-4-6-... a nieparzystych nie ma w ogóle. I oczywiście
    kasa na przenumerowanie poszła też w błoto.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)