  • 11. Data: 2002-04-02 16:37:39
    Temat: Re: Meldunek na stale
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, Artur Golański wrote:

    > znęcanie się nad rodzinš, awantury itp). Dodatkowo IMHO zameldowanie
    > DAJE ci jednak prawo do: wejscia do lokalu i do przebywania w nim,

    Podstawa?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 12. Data: 2002-04-02 21:40:58
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, Artur Golański wrote:
    [...]
    >+ Dodatkowo IMHO zameldowanie
    >+ DAJE ci jednak prawo do: wejscia do lokalu i do przebywania w nim,

    Stoje w kolejce za Gwidonem ;)
    (pytanie o podstawę)

    >+ chyba, ze wlasciciel ma zaswiadczenie o wymeldowaniu cie z urzedu

    Byłeś łaskaw zaaplikować algorytm który informatycy określają
    mianem "zapętlenie": otóż żeby kogoś skutecznie wymeldować
    z urzędu należy wykazać że ON TAM NIE PRZEBYWA !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-04-03 10:30:56
    Od: <a...@p...onet.pl>

    GS:
    > Ktoś ci tu już pisał: zameldowanie NIE DAJE ŻADNYCH PRAW (nikomu,
    > nie tylko tobie).

    Swietnie, to mam pytanie - jak zdobyc np. paszport nie
    bedac zameldowanym, nie wspominajac juz np. o kredycie w banku?

    I co ma zrobic osoba ktorej nikt nie chce zameldowac u siebie
    (pytanie powtarzam do znudzenia, bo nikt nie potrafi na nie
    odpowiedziec...nawet hoga.)

    Pozdrawiam
    Arris

  • 14. Data: 2002-04-03 13:51:06
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 3 Apr 2002 a...@p...onet.pl wrote:

    > Swietnie, to mam pytanie - jak zdobyc np. paszport nie
    > bedac zameldowanym, nie wspominajac juz np. o kredycie w banku?

    Zameldować się czasowo, np. w jakimś ośrodku dla bezdomnych :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 15. Data: 2002-04-03 18:36:14
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał:

    >Podstawa?
    Ustawa o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych (art. 9 ust. 2) - do
    zameldowania na pobyt staly nalezy przedstawic potwierdzenie
    uprawnienia do przebywania w lokalu. Wpis w dowodzie staje sie wiec
    oczywistym urzedowym potwierdzeniem tego faktu. Przyklad: wlsaciciel
    lokalu wymienil zamki i nie chce mnie wpuscic do niego (mam tam stale
    zameldowanie). Prosze o pomoc Policję, okazuję dowód z zameldowaniem,
    wlasciciel nie ma dokumentu o wymeldowaniu mnie lub wyroku. Wpusci
    mnie do lokalu czy nie ?

    Artur Golański

  • 16. Data: 2002-04-03 19:05:59
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Artur Golański wrote:

> [...]
    > zameldowanie). Prosze o pomoc Policję, okazuję dowód z zameldowaniem,
    > wlasciciel nie ma dokumentu o wymeldowaniu mnie lub wyroku. Wpusci

    Trzebaby zbadać czy nie straciłeś w międzyczasie tytułu prawnego do lokalu
    z innych powodów (np. jakaś umowa pod warunkiem rozwiązującym).

    Ponadto zameldować mogli cię tam twoi rodzice gdy byłeś jeszcze dzieckiem,
    i wtedy ów tytuł prawny obejmował ich, a niekoniecznie ciebie po dojściu
    do pełnoletności...

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 17. Data: 2002-04-04 09:57:24
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Zameldować się czasowo, np. w jakimś ośrodku dla bezdomnych :)

    Czasowe zameldowanie to nie to samo co stale...
    Paszportu a zapewne i wiekszosci kredytow sie
    raczej nie dostanie.

    Pozdrawiam
    Arris

  • 18. Data: 2002-04-04 19:13:28
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał:

    >Trzebaby zbadać czy nie straciłeś w międzyczasie tytułu prawnego do lokalu
    >z innych powodów (np. jakaś umowa pod warunkiem rozwiązującym).
    I co policjant ma badac ? Stojac pod dzwiami ? (wlasciciel zgodzil sie
    na stale zameldowanie, teraz jego problem jak to odkrecic. Lokator ma
    wpis w dowodzie, a on co ma ?)
    Postawiłem pytanie, a ty je pominales.

    >Ponadto zameldować mogli cię tam twoi rodzice gdy byłeś jeszcze dzieckiem,
    >i wtedy ów tytuł prawny obejmował ich, a niekoniecznie ciebie po dojściu
    >do pełnoletności...
    Teraz podaj ty podstawe prawna, ze dziecko traci ten tytul z chwila
    uzyskania pelnoletnosci.
    A tak w ogole proponuje zawezic ewentualna dyskusja do tezy, ktora
    postawilem na poczatku i udowodnilem na powolujac sie na ustawe.
    Kontrargumentów z twej strony narazie brak.

    Artur Golański

  • 19. Data: 2002-04-04 22:54:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ uprawnienia do przebywania w lokalu. Wpis w dowodzie staje sie wiec
    >+ oczywistym urzedowym potwierdzeniem tego faktu.

    Które może być oczywiście nieaktualne. BTW: w nowych dowodach
    jest taka pozycja ??

    >+ Przyklad: wlsaciciel
    >+ lokalu wymienil zamki i nie chce mnie wpuscic do niego (mam tam stale
    >+ zameldowanie).

    Pytanie zasadnicze: a masz prawo do lokalu ? Czy tylko
    wpis o zameldowaniu jest nieprawdziwy/bezprawny ? Bo bez
    tej informacji to sobie pogdybamy.

    >+ Prosze o pomoc Policję, okazuję dowód z zameldowaniem,
    >+ wlasciciel nie ma dokumentu o wymeldowaniu mnie lub wyroku. Wpusci
    >+ mnie do lokalu czy nie ?

    Pytanie czy *policja* będzie chciała wejść:
    argument że wpis w dowodzie JEST nieaktualny bo umowa się
    skończyła, wobec czego prosimy o zapytanie przełożonych
    czy interwencja nie jest bezprawna MOŻE poskutkować ;)
    Przypomnienie że "jeden dziennikarz zameldował się
    u matki ministra spraw wewnętrznych" może też wywołać
    pewne wrażenie (a to prawda).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 20. Data: 2002-04-05 18:09:00
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    > BTW: w nowych dowodach jest taka pozycja ??
    Wystarczy zajrzec do dowodu lub do ustawy.

    >wpis o zameldowaniu jest nieprawdziwy/bezprawny ?
    Urzad wpisuje 'nieprawdziwe' zameldowanie ? ;-P

    >to sobie pogdybamy.
    Wybacz, ale NIE ze mna ;-(
    1. Nie 'rajcuje' mnie pisanina z osoba, ktora nic nowego do dyskusji
    nie wnosi, prócz powielania tego, co inni napisali.
    2. Nie cytuj calych moich post-ow, ja je znam, a inni moga sciagnac
    3. Pisze wylacznie dlatego, ze 'wywolales mnie do tablicy' (uzyles
    mojego nazwiska) - bez obrazy - wyjasniam jedynie dlaczego list
    pozostawiam bez odpowiedzi.

    Artur Golański