    From: "NoMad" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Date: Sun, 22 Feb 2004 14:27:27 +0100

    "NoMad" <n...@n...pl> wrote in message
    news:c197oh$4ou$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Mam w sumie dwa pytania:
    >
    > Chcialbym sie zameldowac w mieszkaniu ktore jest wspolwlasnoscia:
    > - czy potrzebuje zgody obu wlascicieli na meldunek ?
    > - czy jesli jestem jednym z wlascicieli to czy potrzebuje zgody
    drugiego
    > ? :)
    Witam ponownie,

    Nie chcialem prowokowac dyskusji na ten sam temat znow. Ogolnie z tego
    co wiem gdybym np. mieszkal w tym mieszkaniu od roku to zdaje sobie
    sprawe ze meldunek jest "administracyjnym potwierdzeniem ze sie w danym
    miejscu zamieszkuje"
    Sa dwie opcje meldowania sie w danym mieszkaniu wg. mnie:
    1) wprowadzam sie do niego, wlasciciel / wlasciciele sie zgadzaja i
    melduje sie z ich zgoda
    2) wprowadzam sie, ale np. wlasciciel mowi zebym znikal i musze zniknac
    (bo jesli nie wzywa policje, ta sprawdza czy jestem tam zameldowany i
    mowi mi "papa")

    Mi chodzi o sytuacje typu: chce sie wprowadzic do jakiegos mieszkania i
    od razu (w tym samym momencie) w nim zameldowac ?
    No i pytania jak wyzej: czy potrzebuje na to zgody obu wlascicieli ? czy
    jesli jestem jednym z wlascicieli to potrzebuje zgody drugiego ?

    Mam nadzieje, ze to troche zmienia pytanie. Dyskusje nt. meldunku
    widzialem juz pare razy i nie wiem czy jest sens ja ciagnac.

    --
    Pozdrawiam,
    NoMad