  • Data: 2004-08-03 14:14:59
    Temat: Re: Meldunek a wynajem mieszkania
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Melduje się najemca a nie właściciel. Ten tylko potwierdza fakt pobytu
    osoby
    > meldującej się. Poza tym zawiadamia organ gminy o osobie, która nie
    > dopełniła obowiązku meldunkowego.

    Ja nie napisałem, że wynajmujący "melduje". Napisałem, że ciąży na nim
    obowiązek meldunkowy, który realizuje poprzez czynności przez Ciebie
    wymienione.

    Jest to istotne dla oceny kwalifikacji czynu jako wykroczenia, tj. czy
    właściciel, który odmawia potwierdzenia faktu pobytu danej osoby w danym
    lokalu popełnia czyn z § 1 czy § 2 art. 147 KW.

    IMHO jest to art. 147 par 1 kw.

    ---

    Pzdr.