eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMeldowanie - urzędnik żąda absurdalnych informacji - pomocy! › Re: Meldowanie - urzędnik żąda absurdalnych informacji - pomocy!
    From: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldowanie - urzędnik żąda absurdalnych informacji - pomocy!
    Date: Tue, 31 May 2005 10:38:18 +0200
    Sender: g...@o...pl@ahr98.internetdsl.tpnet.pl

    Tadeusz Drabarek wyskrobał(a):
    > Witam.
    > Mój tata ma nastepujący problem. Sprzedajemy dom - nowy właściciel chce
    > (co zrozumiałe) żebyśmy wszyscy przed wizytą u notriusza wymeldowali się.
    > Postanowilismy na jakis czas zameldowac sie w domku letniskowym - pomijam
    > trudności jakie piętrzyli urzędnicy w sprawie nadania numeru porządkowego
    > (adresu) działce z domem do zamieszkania "całorocznego" - to jakoś udało
    > sie przebrnąć dzięki wizycie "po prośbie" u wójta gminy z "listem
    > polecającym" od sołtysa wsi w której jest działka.
> [...]

    Najpierw spróbuj wyjaśnić sytuację i te dziwne pytanie o adres miejsca
    urodzenia u innych urzędników w tym urzędzie, potem spróbuj też do wójta.
    Jak będą dalej obstawać przy swoim to poproś o decyzję na piśmie o odmowie
    zameldowania z powodu braku podania adresu miejsca urodzenia. Następnie
    skarż decyzję (chyba do SKO).

    --
    Bartek Gliniecki