  • 31. Data: 2021-02-12 15:59:46
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > Korpo nie ukrywają (nawet nie muszą) tylko robią szache rmacher
    > na kosztach jakie ponoszą, a koszta mogą se wykreować praktycznie
    > dowolne np. przy pomocy spółek córek. Robiłem w korpo i wiem,
    > problem w tym jak się za to zabrać:)

    A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 32. Data: 2021-02-12 17:13:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    >A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

    Cos tam robia. Inwestuja zapewne
    Ale jesli sa na Bahamach, Kajmanach, czy nawet Szwajcarii lub Cyprze,
    to nas fikus g* z tego ma :-)

    J.

  • 33. Data: 2021-02-12 17:28:28
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > Ale czy to byly spolki medialne ?

    Wystarcyz zerknąć jak to organizuje polsat i tefaueny. Tefaueny mają spółkę córkę
    i płacą ułamek podatków tego co polsaty. Tu naprawdę nie trza być
    kurwa geniuszem żeby widzieć takie rzeczy i samemu się domyślić
    po chj jest druga spółka w tefauenach. A że w PL niegramot podania niegramota.
    to i dają się jebać w anusa.

    > Ale gdzie - w umysle Prezesa ? :-)

    Jak jest gdzie indziej, np. na zachodzie.

  • 34. Data: 2021-02-12 17:33:49
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...
    > >
    > A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

    Nie co robią z zyskiem, tylko ile mają potrącone podatku np.
    na cyprze. Często się zastanawiam, czy wy głupie, czy tylko rżnieta tylko głupa.

    Tak czy siak polsaty z tego co widać mogą być wkurwieni i są w miarę obiektywni i
    płacą podatecki,
    resztę można i powinno się dojechać wg. standardów łunijnych.

  • 35. Data: 2021-02-12 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > samemu się domyślić po chj jest druga spółka w tefauenach. A że w
    > PL niegramot podania niegramota. to i dają się jebać w anusa.

    Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 36. Data: 2021-02-12 18:21:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    >Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

    Zeby tam jedna. Normalne korpo ma tych spolek od ch* i troche.

    https://grupapolsat.pl/pl/nas/grupa-kapitalowa

    A potem trzeba zajrzec w "pozostale spolki" :-)

    J.

  • 37. Data: 2021-02-13 12:42:23
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    piątek, 12 lutego 2021 o 17:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

    cyt.
    oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.

    Po to żeby kierować przepływem kasy za reklamy i nie płacić podatków:)

    Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
    https://rejestr.io/krs/374849/tvn-media

    Wot nabijanie kosztów uzyskania przychodu:) Nu ale nie gramot Budzik tego nie
    ogarnie.

    cyt.
    Wysokie koszty firmowe = niski podatek dochodowy

  • 38. Data: 2021-02-13 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > cyt.
    > oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.

    Ale t samo w sobie nie umniejsza podatku, jedynie zmienia podmiot go
    płacący.

    > Po to żeby kierować przepływem kasy za reklamy i nie płacić
    > podatkĂłw:)

    W jaki sposób kierujac przepływem kasy nie płaci sie podatków?

    > Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio
    > i telewizji https://rejestr.io/krs/374849/tvn-media

    To nadal w zaden sposób nie implikuje nie płacenia podatków.

    > Wot nabijanie kosztĂłw uzyskania przychodu:)

    W sensie ze kupuja coś bez sensu zeby nie zapłacic podatku?
    Dlaczego nie robią tego w głównej spolce? Przeciez tam miałoby to
    identyczny skutek podatkowy.

    > Nu ale nie gramot
    > Budzik tego nie ogarnie.

    Dasz rade bez tego typu odzywek, czy jestes kolejnym debilkiem w stylu
    u2?

    > cyt.
    > Wysokie koszty firmowe = niski podatek dochodowy

    Oczywiście. Tyle ze to da taki sam efekt w głównej spolce.
    Poza tym multiplikowanie kosztĂłw nie daje zyskĂłw.
    A przeciez cały w tym ambaras zeby były wysokie zyski a niskie podatki.
    Wiec?

    BTW ile spolka wielkosci TVNu powinna według ciebie płacic realnie
    podatku zeby uznac ze płaci uczciwie?

    Taka biedronka płaci poniżej 1% przychodu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 39. Data: 2021-02-13 22:34:24
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.02.10 o 12:34, _Master_ pisze:

    > Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma
    > sobie sam wyrobić zdanie.
    > Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać
    > za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

    TVN24 nie ma wszędzie, mniejszy zasięg
    TVP Info jest wszędzie (no prawie)

    Ktoś wie? Czy TVN24 jest w tv satelitarnej ?

  • 40. Data: 2021-02-21 07:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > BTW ile spolka wielkosci TVNu powinna według ciebie płacic realnie
    > podatku zeby uznac ze płaci uczciwie?
    >
    > Taka biedronka płaci poniżej 1% przychodu.

    I co, jednak głupek pokroju u2? No cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik