  • Data: 2016-08-03 20:14:06
    Temat: Re: Media Markt - teraz tylko złoto i nic poniżej :)
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Serio pytasz?
    > Uwazasz, ze to ze siatkarze awansja do polfinału jest podobnie
    > prawdopodobne jak to, ze przed mistrzostwami nasi piłkarze mieli awansować
    > do polfinału?
    > Hmm...

    Cóż, 4 lata temu w Londynie nasi siatkarze też nie wyszli
    poza ćwierćfinał. W każdym razie podtrzymuję tezę, że obostrzenie
    warunków nowej promocji dla fanów siatkówki wynika bezpośrednio
    z otarcia się piłkarzy o półfinał Euro. Wiadomo, że rzecznik
    Media Markt bredzi mówiąc o jakimś ubezpieczeniu
    na wypadek "przegranej" Media Markt - żadnego ubezpieczenia
    nie było, bo nikt nie brał pod uwagę, że będzie potrzebne.
    Wszyscy zakładali, że zgodnie z tradycją odpadniemy w fazie
    grupowej, a nasz awans do półfinału był czymś tak nierealnym,
    że można było obiecać klientom wszystko i spać spokojnie
    z przeświadczeniem, że niczym to nie grozi. Jestem pewien,
    że gdyby nie nauczka, którą dostali, siatkarzom wystarczyłby
    maksymalnie finał, a nie samo pierwsze miejsce. Uzbrójcie
    się w cierpliwość i poczekajcie dwa lata - jeśli awansujemy
    na mundial, Media Markt też będzie zwracać już tylko
    pod warunkiem zdobycia przez nas tytułu mistrzów świata
    (chyba że doigrają się już w Rio, czego im mocno życzę - wtedy
    będzie to ostatnia tego typu promocja).