  • Data: 2004-10-23 16:05:29
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cldv5g$fc0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nic nie daly aktualizacje ba wrecz jesr nawet gorzej teraz nie czyta
    > wogole
    > dysku CD z oprogramowaniem Pieprze to poczekam az Microsoft wypusci na
    > rynek
    > nowy system a XP stanie sie na tyle nie atrakcyjny i stary podobnie jak 98
    > ze nikt na niego nie bedzie chcail pisac wirusow i tym podobnych gluopt.
    > Tak
    > na marginesie ja takiego hakera to na pal bym nabil zeby odpokutowal te
    > wszystkie wlamania do obcych komputerow !

    Nie zaktualizowałeś systemu Windows XP ( a przynajmniej nie do końca) dowód:
    Masz : Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    Powinienieś mieć : Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2118

    Więc proponuję jeszcze troszkę wysiłku włożyć... :-)
    Proponuję odwiedzić http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=PL

    Dla mnie EOT

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]