    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Date: Tue, 12 Apr 2005 21:10:43 +0200

    AngelSky wrote:

    > tak ...wiem ze nie trzeba mi prawa jazdy by byc w dowodzie rejestr. nie
    > o to chodzi...pozyczyl pieniadze od moich dziadkow obiecal ze odda i

    Tos ię w końcu zdecyduj - dali Tobie pieniadze na zakup samochodu, czy
    też jemu (wam?) na ten zakup pożyczyli.

    Bo póki co to się plączesz w zeznaniach ;)

    > teraz nie oddaje i powiedzial ze tego nie zrobi...w rozmowie tez jest to
    > zawarte o pozyczce obietnicy jej oddania itp. czy takie nagranie jest
    > jakim dowodem? a swoja droga to faktycznie musi odprowadzic podatek za

    Dowodem może być wszystko - kwestia, czy dane nagranie jest na tyle
    wiarygodne, żeby mogło zostać uznane przez sąd (rozpoznawalność głosu,
    co konkretnie było powiedziane itepe)