    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maskujcie si?, bracia
    Date: Tue, 22 Jan 2013 01:24:44 +0100

    On 01/21/2013 11:01 PM, bart wrote:
    > U?ytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisa? w wiadomo?ci

    > Takie jest moje doswiadczenie. A jakie jest Twoje w tej mierze? Moze masz
    > jakies konkretne kontrprzyk?ady?

    Mieszkalem pare lat w obu krajach, wiec wydaje mi sie, ze jako tako mam.

    Ulica Taczaka w Szczecinie - kolizyjna, ledwie kilka km, wypadki,
    stluczki dosc czesto, znaki 70 km/h. Z twoich slow wiem, ze to
    kretynskie ograniczenie predkosci, niesprawiedliwosc.

    Inny przypadek - trzypasmowa w kazda strone, oswietlona, bezkolizyjna
    droga wyjazdowa z pewnego duzego niemieckiego miasta zaczyna sie 50
    km/h, przechodzi w 70 km/h, a jeszcze pozniej przez kilka dobrych
    kilometrow ma 80 km/h. Podobnie jest w wielu niemieckich miastach.
    Kretynskie?

    Ale to jakies tam odosobnione przypadki, ktorych kazdy z nas zna takich
    sporo. Wiec albo sypniesz jakimis wiarygodnymi statystykami, albo dodaj
    owe "w Niemczech ilosc kretynskich ograniczen predkosci jest znikoma" do
    innych wierzen i gusel ludowych.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org