    Subject: Re: Marsz "nazioli" v. "stalinowscy antyfaszyści"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sun, 15 Nov 2020 14:04:57 +0100

    W dniu 15.11.2020 o 02:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A nie ?

    Co "a nie"? Znowu trzeba ci tłumaczyć oczywistości?

    Czy zakazywanie zwolennikom niewolnictwa propagowania niewolnictwa, to
    faszystowskie metody?
    Czy zakazywanie namawiania do zbrodni, to są faszystowskie metody?
    Czy zakazywanie namawiania/zachęcania/zlecania do pobicia kogoś, to są
    faszystowskie metody?
    Serio?

    > No chyba, ze to sa antyfaszystowskie metody, czego zdajesz sie byc
    > dowodem :-)

    W/g prawackiej chorej logiki cały Kodeks Karny, to jedna wielka
    faszystowska metoda.
    No kto to widział, żeby prawdziwemu patriocie zabraniać napierdalać
    pałami kobiety, czerwone robactwo albo tęczową zarazę? Ba! Lewackie
    faszysty wymyśliły sobie, że nie wolno bić własnej żony, a nawet, że
    żona ma prawo o czymś sama decydować - to już wyżyny faszyzmu!
    To skandal, żeby prawdziwy patriota nie mógł swobodnie zwyzywać geja w
    autobusie. To zamach na wolność słowa i faszystowskie metody.
    Domagamy się zwrotu naszego wrodzonego prawa do napierdalania żony kiedy
    mamy ochotę. Precz z faszyzmem!

    Pytałem już ile masz lat, skoro zadajesz takie głupie pytania?
    Dziecko bym zrozumiał, że ma takie wątpliwości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr