  • Data: 2006-06-09 12:55:31
    Temat: Re: Map1 - Emapa
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e6bpvm$61r$10@inews.gazeta.pl...

    > Nie do wycinka, tylko do mapy, z ktorej wycinek pwostal.

    Wszystko jedno. Chciałbym wiedzieć w jaki sposób dowodzą, że wspomniany
    wycinek pochodzi z mapy, do której mają prawa? Może właściciel serwisu www
    sam narysował?
    Zastanawiam się też jakie możliwości ma firma Map1 udowodnienia, że prawa
    zostały naruszone, gdy skasujemy sporny plik z serwera? (lub zastąpimy go
    innym należącym do nas?)

    Jak dla mnie to cała historia wygląda trochę podobnie do działań niektórych
    windykatorów. Postraszyć, a niektórzy zapłacą dla świętego spokoju?

    --
    Paweł