    From: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandaty za nie uiszczenie oplaty za parkowanie
    Date: Thu, 29 Aug 2002 12:57:10 +0200

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:26a7.00000a20.3d6ded1c@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Interesuje mnie zagadnienie mandatow nakladanych na kierowcow, ktorzy nie
    > uiscili oplaty za parkowanie w wyznaczonej w miescie strefie.
    >
    > Ostatnio zona dostala taki mandat.
    > "Zgodnie z przepisami art. 13. ust. 2a i 2b ustawy z dnia 21 marca 1985 r.
    > drogach puglicznych (j.t. Dz.U. z 2000 r. Nr 71, poz 838, Nr 86, poz 958 z
    2001
    > r. Nr 125, poz 1371) za nieuiszczenie oplat za parkowanie pojazdow
    > samochodowych na drogach pobiera sie kare pieniezna.
    >
    > No... 50 zl.

> [...]

    To wszystko jest BEZPRAWNE.
    Udaj się do dyrektora ZDiK-u i wręcz mu mandat na 100 PLN za przejazd
    samochodem
    koło Twojej nieruchomości. Powołaj się na konstytucyjne prawo własności i
    naturalnie naliczaj mu
    odsetki karne.
    A tak na poważnie to skieruj sprawę do sądu za pezprawne pobieranie myta i
    za zakłucanie twojego
    spokoju. Zażądaj 100.000 PLN odszkodowania na cele społeczne (najlepiej
    remont Twojego kościoła parafialnego,bo
    sąd nie będzie miał wyjścia jak tylko nakazać wypłacenie nawiązki).
    pozdrowienia
    Andrzej
    P.S.
    Jestem właśnie po wymianie kilku pism ze ZDiK-iem i niedługo skieruję
    sprawę do sądu.