eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandaty za kierowanie moim pojazdem przez osobę z zagranicy › Re: Mandaty za kierowanie moim pojazdem przez osobę z zagranicy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandaty za kierowanie moim pojazdem przez osobę z zagranicy
    Date: Thu, 30 Jan 2014 23:00:51 +0000 (UTC)

    > Zacznijmy od tego, czy dostanie. Ma podać dane kierującego, a nie
    > dostarczyć ksera jakichkolwiek papierów. Ja bym w ogóle nie odpowiadał
    > na takie wezwania i tyle.

    Dostanie, dostanie.
    Ja miałem taka jedna sytuacje, wskazałem kiedujacego, otrzymałem odpowiedź
    o dokładniejsze dane (pomimo tego ze te ktore podałem były az nadto
    wystarczające). Nie odpisałem i na razie sie nie odzywają.

    Znajoma miała to samo, ale dostała wezwanie, ze ma przyjsc do SM. Poszła,
    podała dane kierującego, wszystkie oprocz daty urodzenia bo nie znala.
    Kazali przyjsc jeszcze raz.. Odpusciła i juz sie nie odzywali.