  • 1. Data: 2007-08-14 13:27:27
    Temat: Mandat za przechodzenie na czerwonym swietle
    Od: m...@g...com

    Witam szanowna grupe.
    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sciagalnosc oplat za mandaty
    pomiedzy wojewodztwami. Ostatnio dostalo mi sie jeden w woj. slaskim a
    mieszkam w pomorskim. Moge o nim spokojnie zapomniec czy lepiej go
    zaplacic? Sytuacja glupia bo przechodzilismy kolo 23:30 w nocy, a jak
    juz nas panowie policjanci spisywali to swiatla po prostu przeszly w
    tryb standby do rana(mandat oczywiscie przyjelismy bo nie mam ochoty
    znowu sie szlajac po tej dziurze a do tego w ichniejszych sadach
    grodzkich)....

  • 2. Data: 2007-08-14 13:59:10
    Temat: Re: Mandat za przechodzenie na czerwonym swietle
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > mieszkam w pomorskim. Moge o nim spokojnie zapomniec czy lepiej go
    > zaplacic? Sytuacja glupia bo przechodzilismy kolo 23:30 w nocy, a jak

    Jesli pracujesz i płacisz podatki to US ściągnie ci to w ciągu 1-3 lat z
    nadpłaty.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-08-14 15:54:35
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    KrzysiekPP pisze:

    > Jesli pracujesz i płacisz podatki to US ściągnie ci to w ciągu 1-3 lat z
    > nadpłaty.

    Urzad skarbowy teraz potrafi zajac nalezne pieniadze na koncie bankowy
    juz 2-3 miesiace po otrzymaniu mandatu.

  • 4. Data: 2007-08-14 17:07:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    m...@g...com w
    ps.com>:

    > Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada sciagalnosc oplat za mandaty
    > pomiedzy wojewodztwami. Ostatnio dostalo mi sie jeden w woj. slaskim a
    > mieszkam w pomorskim.

    Maja sie dobrze.

    > Moge o nim spokojnie zapomniec czy lepiej go zaplacic?

    Niżej napisałeś, że przyjąłeś -- to teraz zapłać zamiast kombinować...

    > Sytuacja glupia bo przechodzilismy kolo 23:30 w nocy,

    Taniej wychodzi przechodzić 1 metr obok przejścia z "czerwonym" -- dużo
    taniej.

    > a jak juz nas panowie policjanci spisywali to swiatla po prostu przeszly w
    > tryb standby do rana

    Jakoś nie wierzę, że czekałeś przy sygnalizatorze, aż znowu się /włączył/

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-08-14 17:26:40
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    ps.com>:

> [...]
    > taniej.

    > Jakoś nie wierzę, że czekałeś przy sygnalizatorze, aż znowu się /włączył/

    ja dostalem ponad rok temu, i jeszcze nie sciagneli:) moze zapomna bo placic
    nie zamierzam

  • 6. Data: 2007-08-14 20:14:10
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Paweł" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ja dostalem ponad rok temu, i jeszcze nie sciagneli:) moze zapomna bo
    > placic nie zamierzam
    mi przyszli po 3 miechach...:(
    szczesciarz jestes.:)

  • 7. Data: 2007-08-15 08:19:53
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Paweł pisze:
    > ja dostalem ponad rok temu, i jeszcze nie sciagneli:) moze zapomna bo placic
    > nie zamierzam

    Nie licz na to. Za to licz sie z tym ze jesli sciagna ci to z konta z
    banku to bank wezmie za to dodatkowa oplate.

  • 8. Data: 2007-08-15 16:32:07
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> wrote in message
    > Nie licz na to. Za to licz sie z tym ze jesli sciagna ci to z konta z
    > banku to bank wezmie za to dodatkowa oplate.

    Yyy, niby jaka oplate?

  • 9. Data: 2007-08-15 19:37:04
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    bartekE320 pisze:
    > Yyy, niby jaka oplate?

    Za realizacje tytulu wykonawczego. Tak przynajmniej robi mbank.

  • 10. Data: 2007-08-16 05:57:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 14 Aug 2007 17:07:48 GMT, 'Tom N' napisał(a):
    > m...@g...com w

    > Maja sie dobrze.

    No niestety - w przeciwieństwie do cywilizowanej części Europy, gdzie
    światła dla pieszych są traktowane ze zdrowym rozsądkiem a nie z nabożną
    czcią :)

    A co do samego pytania w pierwszym poście - teraz mandaty sprawnie trafiają
    do US... To nie te "piękne czasy", gdy po otrzymaniu mandatu czekało się
    trzy lata i się przedawniał :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944