    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Date: Sat, 18 Oct 2008 10:30:50 +0200

    > pod jakąś bardziej stromą górkę. Więc w kwestii idiotyczne ograniczenia
    > v. kierowcy idioci to w PL bezsprzecznie wygrywają Ci drudzy.

    to chyba zart. W polsce jest cala masa idiotycznych ograniczen, ktore tylko
    wprowadzaja zament i doprowadzaja do sytuacji, ze coraz wiecej kierowcow
    traktuje to bardziej jako predkosc sugerowana niz ograniczenie.

    Widziales w DE ograniczenie 60 km/h na autostradzie w powodu bliskosci
    parkingu ?? A u nas jest (wyjazd z wroclawia w strone krakowa, 60km/h bo
    jest parking tirow). Widziales kiedys 30km/h na autostradzie w DE ?? No
    widzisz a w Polsce na tej samej autostradzie bylo jak malowali wiadukty. Co
    gorsza nie byly to ograniczenia na czas prac tylko byly ustawione w piatek
    jak nie bylo jeszcze ani maszyn ani zadnych konstrukcji ograniczajacych
    przejazd a prace zaczely sie w poniedzialek.

    Gajowicka od Sokolej do Saperow - ograniczenie 30km/h (bo sasiedztwo
    szkoly). W druga strone ta sama gajowicka na tym samym odcinku (od Saperow
    do Sokolej) nie ma juz ograniczenia!! Gdzie sens gdzie logika ??

    Legnicka (WRO). Duza ulica. 3 pasy w kazda strone. Pomiedzy tramwaj, plotek,
    sygnalizacje swietlne, pasy. Oznaczenia bardzo dobre. Nikt Ci nie przebiega
    nagle bo spieszy sie na tramwaj. Kiedys bylo 70km/h. Teraz jest juz 50km/h.
    Czemu ?? W mojej ocenie to idiotyzm zwlaszcza, ze w jedna strone zostawili
    70 a w druga zrobili 50 !!

    Karkonoska, Hallera, przedluzenie Hallera w strone mostu milenijnego.
    Wszyscy jak jeden maz jada tam nie mniej jak 70km/h (w TV pokazywali jak
    jakis kierowca naglal komorka woz strazy miejskiej jadacy tam 110km/h - bo
    tyle tez tam sie jezdzi). Po co zatem tam 50 ???? Bo co bliskosc ogrodkow
    dzialkowych ? Dzieci przez ekran dzwiekoszczelny przeskocza ??

    Icek