  • Data: 2008-01-30 14:38:00
    Temat: Re: Mandat za niekorzystanie z drogi dla rowerów.
    Od: WitCha <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

    Mr Internet wrote:

    > A jak wyglada wjazd na ta droge? Np. jade rowerem jade i ta droga sie
    > zaczyna lub dolacza. JEsl bezpieczny oznakowanywjazd? Czy musze sie
    > zatrzymac, przeniesc rower przez pas zielony i drzewa i pojechac dalej? :)

    No jak mam Ci napisać, że trzeba być skończonym debilem żeby nie
    korzystać z tej drogi?

    Wszystko jest zrobione jak trzeba od początku do końca. Na rowerze
    jeździłem, jeżdżę, i będę z niej korzystać, bo trudniej jeździ się
    jezdnią niż tą drogą. Korzystanie z jezdni na tym kilkukilometrowym
    odcinku to utrudnianie, a nie ułatwianie sobie życia.

    --

    Pozdrowienia