    From: "R o l a n d" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za jazdę na gap
    Date: Sun, 19 Oct 2003 11:18:50 +0200

    > Tu chyba nie ma znaczenia udowodnienie daty doreczenia jak to ujales.
    > Jakiemu celowi mialoby to sluzyc?
    > Poczatek biegu teminu przedawnienia wypada na dzien wezwania do zaplaty.

    I data doreczenia jest tym dniem wlasnie. Nie wyobrazam sobie aby moglo byc
    inaczej. Kazdy moze powiedziec, ze wyslal. Nawet jesli tego nie uczynil.
    Chocby aby przedluzyc bieg przedawnienia. Musza byc dowody, a potwierdzenie
    doreczenia takowym jest. Wiem (z pewnego zrodla), ze sady od tej daty
    zasadzaja odsetki ustawowe. Pomijam na ile to w ogole jest zgodne z prawem.

    Roland