  • Data: 2003-10-18 16:30:16
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "NoMAD" <l...@o...pl> wrote in message news:bmroji$rl5$1@news.onet.pl...

    > Nawet jesli wie to przed sadem raczej sie nie przyzna...

    > Przeciwnie. To nie takie straszne.

    Nawet jak wie i powie, że ten bilet sprzedał wcześnien to nie ma to żadnego
    znaczenia.
    Przejazd odbywał się bez ważnego biletu i nawet jak się bilet kupi miesiąc
    wcześniej i się go nie ma przy sobie w czasie przejazdu to żadne cuda nie
    pomogą.
    MPK nawet nie będzie adwokata wysyłać na rozprawę, żeby udowodnić swoją
    rację.