    From: alugastrin <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za jazde bez biletu w 2000 roku
    Date: Fri, 01 Dec 2006 22:18:33 +0100

    W dniu 2006-11-29 13:35, Johnson napisał(a):

    > Jak się ma tytuł wykonawczy to można. Niech ci pokaże wyrok lub nakaz
    > sądowy.

    Wlasnie dzis dostalem pismo. 2 kartki i druk przekazu.
    Na 1szym papierze:
    zawiadamia mnie firma kontrolerska ze "zgodnie z art. 509 i n. Kodeksu
    Cywilnego z dniem 03.01.2005 wierzytelnosc wobec xxxx z tytulu oplaty
    dodatkowej oraz biletu, zgodna co do zasady i bezsporna w wysokosci
    91,80zl wynikajaca z tytulu naleznosci glownych oraz odsetek za zwloke,
    zostala przelana na rzecz EGB Investments SA, adres Bydgoszcz xxxx,..."
    Na drugim, firmowym papierze EGB z czerwonym paskiem i pionowym napisem
    Pogromcy Dlugow ;) zatytulowanym Nota Odsetkowa Wezwanie Do Zaplaty
    Naleznosci:
    "Zarzad EGB bla bla zawiadamia ze napodstawie umowy przelewu - cesji z
    dnia 03.01.2005 nabyl od Roma Kontrola Przewozow I Windykacja
    wierzytelnosc tego Przedsiebiorstwa w stosunku do Panstwa, wynikajaca z
    tytulu naleznosci glownych oraz odsetek za opoznienie wg zalacznika
    zrodlowego w kwocie 205,09zl. oczekujemy zaplacenia w ciagu 3 dni od
    daty otrzymania blabla na rach. blabla. W przypadku nieuregulowania
    kwota zadluzenia wzrosnie o dalsze ustawowe odsetki za zwloke oraz
    kolejne koszty."
    Za sama ta koperte dodali mi 25zl do dlugu. Ma to wogole jakas wartosc
    poza makulaturowa ? Wyrzucic ? Zareagowac ?

    pzdr