    From: "MEFINELLA" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za jazde bez biletu w 2000 roku
    Date: Wed, 29 Nov 2006 13:55:38 +0100

    news:ekjv0l$j88$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak się ma tytuł wykonawczy to można. Niech ci pokaże wyrok lub nakaz
    > sądowy.
    >
    > --
    > @ Johnson

    Najprawdopodomniej nie ma wyroku bo inaczej pewno juz by predzej do
    komornika sprawe skierowała zamiast wydzwaniac.
    Grzecznie zapytaj czy jest w posiadaniu tytułu wykonawczego , czesto takie
    firmy próbuja w mowic ze jesli kupili wierzytelnosc to sie nie przedawniła
    co jest nieprawdą i moim zdaniem dopuszczają sie wyłudzenia. Jestem własnie
    w trakcie "walki' z pseudo firma windykacyjna INTRUM JUSTITIA. Dreczą
    telefonami do pracy (wezwałam do podania źródła moich danych osobowych a w
    szczególności miejsca zatrudnienia) i wyłudzaja jakas kwote wzietą z kosmosu
    tytulem nieistniejacego zadłuzenia
    (postraszyłam prokuratorem). Czekam czy zadzwonią lub napiszą po raz kolejny
    i tak juz 3 rok .....

    pozdr.
    Magda