    From: "Tobi" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za jazdę bez biletu - nowy problem
    Date: Wed, 02 Jun 2004 13:48:30 +0200

    Pytanie tylko czy firma windykacyjna wiedząc o tym, że za dwa miesiące ich
    roszczenia będą bezpodstawne nie skieruje sprawy do sądu. Bo rozumiem, że w
    przypadku natychmiastowego orzeczenia wykonalności okres przedawnienia nie
    będzie już biegł, czy się mylę?

    Znalazłem coś na ten temat w sieci:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1190&
    dok=1190.6.388.2.3.1.0.1.
    htm

    W moim przypadku na skutek przekazania moich danych osobowych firmie
    windykacyjnej pogorszyła się moja sytuacja prawna, ponieważ do zapłacenia mam
    większą kwotę niż wynika z mandatu i należnych odsetek. A może jest to wręcz
    próba wyłudzenia i należy kontratakować?

    iwiusz - nie wydaje mi się abym miał płacić przewoźnikowi, ponieważ nie jestem

    jego dłużnikiem! Dług mój został wykupiony przez firmę windykacyjną jak

    niemam. A to, że za nieuwagę trzeba płacić - hmmm problem w tym, że nie miałem

    zamiaru nikogo oszukać. Miałem w kieszeni bilet sieciowy za 130 zł!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl