    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i Sad Grodzki
    Date: Wed, 28 Mar 2007 23:28:37 +0200

    Dnia 28-03-2007 o 21:19:33 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Czy ja ćwoku to napisałem? Napisałem by się przyznać gdy się to zrobiło
    > (czyli się popełniło wykroczenie).
    > I nie wkładaj mi w usta swoich "przemyśleń".

    Dwie sprawy:
    1. Cofnij tego cwoka
    2. Faktycznie, zle zrozumialem (chyba) wypowiedz. Zasugerowalem sie, ze to
    grupa o tematyce prawnej a nie korespondencyjny kurs saovoir-vivre.
    Przepraszam.

    Zeby nie bylo niedomowien, obecnie wersja brzmi tak:
    Policjant chce sie umowic z "piratem" w sprawie przekroczenia predkosci.
    Bez podania okolicznosci wykroczenia sugeruje dobrowolne poddanie sie
    karze. W tym momencie pojawia sie wypowiedz "A no właśnie, jak sie coś
    zrobiło to wypada się przyznać" (w obecnym poscie juz nieco zmienione na
    "napisalem by sie przyznac gdy sie to zrobilo"). Z etycznego punktu
    widzenia masz absolutna racje - wypada. Z prawnego - jest to calkowicie
    nieoplacalne i bezsensowne.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.