  • Data: 2007-03-27 20:17:16
    Temat: Re: Mandat i Sad Grodzki
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-03-2007 o 14:19:56 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A no właśnie, jak sie coś zrobiło to wypada się przyznać.
    > A nie przyznać się tylko wtedy gdy są dowody.

    Troche glupia technika. Czyli rozumiem, ze firmy windykacyjne nalezy w
    domu ugoscic ciepla kawka i oddac im pieniadze, ktore byl im winien 30 lat
    temu nasz sasiad? Dwie alternatywne wersje rozmowy (pozostajac przy
    drogowce). W obu policjant dzwoni do domu:

    Wersja I
    Policjant: nie zastosowal sie pan do sygnalizacji swietlnej.
    Kierowca: przyznaje sie. Bardzo mozliwe, ze wlasnie tak kiedys bylo ... a
    przeciez lepiej sie przyznac i zalpacic mandat.

    Wersja II
    Policjant: nie zastosowal sie pan do sygnalizacji swietlnej.
    Kierowca: ale o co chodzi?
    Policjant: mamy zdjecie, jak pana samochod przejezdza na czerwonym swietle
    Kierowca: a kiedy i gdzie to bylo?
    Policjant: skrzyzowanie Swietokrzyskiej i Marszalkowskiej. Tydzien temu.
    Kierowca: ale w Krakowie nie ma takiego skrzyzowania, a tydzien temu bylem
    w Ugandzie.
    Policjant: w takim razie komu powierzyl pan wtedy swoje niebieskie Tico?!
    Kierowca: ale ja mam czerwonego Lanosa.
    Policjant: pan Kowalski?
    Kierowca: nie, Maliniak ...
    Policjant: a to przepraszam, pomylka.

    Nadal uwazasz, ze lepiej zaplacic za kogos mandat niz (przynajmniej)
    dowiedziec sie kiedy, gdzie i czym sie popelnilo to wykroczenie drogowe?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.