  • Data: 2005-01-08 02:02:28
    Temat: Re: Mandat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek k...@v...pl ...

    > Jakoś nie słyszałem żeby w Polsce był obowiązek posiadania pieniędzy.

    oczywiscie ze nie ma, jest za to obowiazek przestrzegania prawa, w
    szczególnosci przepisów PoRD, jest równiez obowiazek prawidłowego
    komponowania postów (m.in. wycinania wszystkiego co jest po delimiterze w
    poscie przedpiscy)

    > Rodzice mogą mu fundować normalne wydatki. Mandat nie jest normalnym
    > wydatkiem, takim jak dwa bilety do kina czy codziennie obiad.

    pewnie ze nie sa normalnym wydatkiem, sa karą.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")