    From: Max <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mamy ustawę ! Ciekawe co będzie dalej
    Date: Mon, 15 Aug 2005 23:40:34 +0200

    Dnia Mon, 15 Aug 2005 23:28:52 +0200, SDD napisał(a):

    > Co Wy wygadujecie?
    > Przeciez nikt nie mowi, ze adwokatami maja byc osoby bez wyksztalcenia
    > prawniczego!!!!

    Coz, jak to bedzie - pozyjemy, zobaczymy. Mi jakos nie chce sie wierzyc, ze
    osoby z rodzin prawniczych przez fakt przebywania nich tak jakos
    "nasiakaja" wiedza prawnicza, ze sa najlepsze i niezastapione na tych
    miejscach. Sam niewiele mam wspolnego z prawem, ale mam znajoma, ktora je
    studiowala. Przez okres studiow pobierala stypendium z tytulu osiagniec w
    nauce - czyli cos chyba wiedziala nt. temat. Po skonczeniu studiow wybrala
    sie na egz. na aplikacje. kilka dni przed egz. juz chodzily sluchy, ze
    miejsca sa dawno zaklepane i to tylko fikcja. Pozniej kolezance "braklo"
    bodajze 2 punktow, osoby zdajace narzekaly, ze egz. byl z jakichs dziwnych
    dzialow prawa, rzadko "uzywanych" (o ile pamietam cos o prawa lesne
    chodzilo itp.). Dziwnym trafem na nietypowe pytania najlepiej przygotowane
    okazaly sie osoby z rodzin prawniczych - wiem, to ta wiedza, ktora tak
    nasiakly. Nie ma sie co dziwic, ze takie sytuacje powoduja powstanie
    "smrodku", zas jak widac po ostatnich wydarzeniach - tego "smrodku" bylo
    wystarczajaco wiele, by zainteresowal sie nim sejm i prezydent podpisujac
    ta ustawe.