  • 1. Data: 2004-12-19 19:26:29
    Temat: Małżeństwo zagraniczne
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy osoba, obywatel PL, który zawarł związek małżeński za granicą z
    obywatelem zagranicznym, jest w świetle prawa polskiego osobą zamężną/żonatą
    ?
    Trzeba dodać, że do zawarcia ślubu nie były potrzebne żadne papiery z
    posliego USC, ani nic z konsulatu RP.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-12-19 21:00:29
    Temat: Re: Małżeństwo zagraniczne
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:FBkxd.19175$NS3.8876@news.chello.at...
> [...]
    > zamężną/żonatą
    > ?
    > Trzeba dodać, że do zawarcia ślubu nie były potrzebne żadne papiery z

    Przed tzw. Bogiem chyba jest.
    W obliczu papierków, które mogą zaginąć, a świadkowie mogą stracić pamięć
    jak panowie Miller i Kulczyk to niekoniecznie musi być żonaty.
    Pozostaje zapytać co on czuje:
    "Panie czy jest pan żonaty i kocha pan żonę, czy nie?"

    :)

  • 3. Data: 2004-12-19 21:35:55
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > ?
    > Trzeba dodać, że do zawarcia ślubu nie były potrzebne żadne papiery z

    Obywatel i obywatel to w polsce raczej niz z tego nie będzie.
    Ale obywatel i obywatelka to patrz art. 14-19 prawa prywatnego międzynarodowego.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-12-20 03:21:14
    Od: jo <j...@y...com>

    Johnson wrote:
> [...]
    >

    > Obywatel i obywatel to w polsce raczej niz z tego nie będzie.
    > Ale obywatel i obywatelka to patrz art. 14-19 prawa prywatnego międzynarodowego.

    Nie bardzo. Polscy urzednicy czuja nawiedzenie dane przez same niebiosa
    i notorycznie ignoruja ppm. Swoja droga, takie szybkie sluby w Las Vegas
    to nawet nie honoruja inne stany USA.

  • 5. Data: 2004-12-20 10:10:29
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Trzeba dodać, że do zawarcia ślubu nie były potrzebne żadne papiery z
    > posliego USC, ani nic z konsulatu RP.

    U mnie sytuacja była podobna (żona cudzoziemka), ale ślub był w Polsce. Nie
    potrzebne były żadne zagraniczne dokumenty, poza paszportem małżonki.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2004-12-20 11:45:52
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Użytkownik "jo" <j...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo. Polscy urzednicy czuja nawiedzenie dane przez same niebiosa
    > i notorycznie ignoruja ppm. Swoja droga, takie szybkie sluby w Las Vegas
    > to nawet nie honoruja inne stany USA.

    byłem tam ale ślubu na szczęście nie wziąłem :)
    Pozdrawiam :)

  • 7. Data: 2005-01-10 23:33:43
    Od: "Wazka" <w...@h...com>

    > U mnie sytuacja była podobna (żona cudzoziemka), ale ślub był w Polsce.
    Nie
    > potrzebne były żadne zagraniczne dokumenty, poza paszportem małżonki.

    ja musialam akt slubu podbic w ambasadzie polskiej. bez pieczatki wg prawa
    polskiego bylam nadal niezamezna.
    kaska