  • Data: 2014-09-27 12:50:08
    Temat: Re: Mały zus - perpetuum mobile?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 września 2014 22:34:50 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > A jak jeden z aktualnie będących "właścicielem" figurantów trafi na
    >
    > cwaniaka i mu tę twoją firmę sprzeda ? to co zrobisz ?
    >
    > W końcu właścicielowi wolno sprzedać. Pójdziesz do prokuratora
    >
    > i doniesiesz na siebie że ZUS oszukiwałeś ?

    Jakieś ryzyko zawsze istnieje, na pewno nie wzięłoby się
    do takiego przedsięwzięcia przypadkowych osób z ulicy,
    tylko najprawdopodobniej albo bliskich znajomych, albo
    właśnie rodzinkę - firma (formalnie co 2 lata inna)
    po kolei w rękach faktycznego właściciela, potem
    jego krewnych, później znów jego i tak w kółko.
    Podobnie można się zastanawiać nad tym jak to możliwe,
    że aferzyści z reguły wszystko mają poprzepisywane
    na żonki tak, żeby oficjalnie być bez grosza - nie
    boją się, że ich "druga połowa", będąc formalną
    właścicielką całego majątku, może ich w każdej chwili
    puścić w skarpetkach?