    Subject: Re: Mały krok-wielka szansa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 17 Dec 2016 21:45:39 +0100

    > Chciałeś podpowiedzi. WOlisz, by Twoje wnuki później to wyjaśniały?

    > Opierając się n materiałach w sieci odradzam. Nie przyjmą do wiadomości,
    > a dowiedziawszy się, że trafili w istniejącą osobę będą dalej nękać.

    > Oni to kupują za grosze, a statystycznie pewnie kilka osób dla świętego
    > pokoju płaci.

    > Właśnie zawiadomieniem.

    Tak dla potomności:
    zawiadomiłem, sprawa w toku. W trakcie postępowania okazało się, że w
    tymże 2001 ktoś wykorzystał ksero mojego dowodu (jeszcze ten książkowy)
    dając pierwszą stronę
    z danymi a jako stronę z adresem dał ksero innego dowodu.
    Pobrał jakiś tam sprzęt i tyle go widzieli. Piękny przykład
    jak wypływają dokumenty z ewidencji bankowych czy operatorów telefonicznych
    (bo nie przypominam sobie, żebym gdziekolwiek indziej pozostawiał ksero
    dowodu)
    oraz dowód na to, że współpracował też pracownik firmy - skoro
    przyjął umowę na podstawie takiej składanki.
    Ale po tylu latach, to nawet policja nie wierzy, że cokolwiek ustalą.