    Subject: Re: Mały krok-wielka szansa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 27 Aug 2016 12:52:01 +0200

    > Chciałeś podpowiedzi. WOlisz, by Twoje wnuki później to wyjaśniały?

    Chciałem raczej podpowiedzi co oni dalej z tym robią?
    Żeby cokolwiek uzyskać musieliby uruchomić jakiś tryb działań.
    Dlatego właśnie się zastanawiam jaki jest schemat działania?
    Co przyjdzie w kolejnym ruchu i kiedy i czy będę mógł normalnie
    oświadczyć, że to bujdy na resorach.
    Bo teraz mogę im odpisać, że to fikcyjny dług, poprosić o
    wyjaśnienie w terminie iluś tam dni i dopiero jak nie przyjdą
    przeprosiny :-), to
    złożyć zawiadomienie.

    > Opierając się n materiałach w sieci odradzam. Nie przyjmą do wiadomości,
    > a dowiedziawszy się, że trafili w istniejącą osobę będą dalej nękać.

    Jeśli nie przyjmą do wiadomości (mogę nawet zainwestować w list a nie
    telefon), to wtedy już zawiadomienie z mojej strony będzie
    sprawą oczywistą.
    Jeśli kupili te dane, to sprzedawca musiał te dane poskładać do kupy.
    Czyli trafić w istniejące dane - zgodne z adresem - do tego dołożyć
    (tu już jak sądzę losowo) jakieś zobowiązania.
    Co ze sprawami, w których nikt nie reaguje?

    > Właśnie zawiadomieniem.

    Rozważam.
    Zastanawiam się tylko czy nie byłoby wymagane
    (zakładając jakąś staranność działania) po prostu sprawdzenie u źródła
    i dopiero jak utrzymają swoje stanowisko, to reagować.