    From: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mały dochód - renta mopsowska a alimentacja...
    Date: Mon, 17 May 2010 16:53:39 +0200

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości
    news:4bf07150$0$17088$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie ma kwoty wolnej od potracen przy alimentach, z tym, ze nie mozna
    > potracic wiecej niz 3/5 tego co dostaje na reke. Co jakby sie pobawic
    > kalkulatorem ma miejsce w opisanej sytuacji.
    >
    > --
    > Adam

    ano wlasnie, teraz przydaloby sie napisac takie pismo, chyba wlasnie do Sadu
    Okregowego, o zmniejszenie sciagalnosci alimentacyjnej? czy jakos tak.. a
    pytanie jest jeszcze nastepujace... napisal pan Panie Adamie, ze nie mozna
    potracic wiecej niz 3/5 tego co sie dostaje na reke... a gdzie to mozna
    znalezc w przepisach?

    a odnosnie nogi jego dowiedzialem sie, ze jednak to nie bylo niewyleczone
    zlamanie, a urodzil sie z czesciowym porazeniem, (w zalaczniku jest jego
    fotografia... ) dlatego tak wyglada jak wyglada...

    Co do alimentow to podobno jest tak, ze jesli sie nie ma pieniedzy, nie ma
    sie dochodu lub ma sie niski dochod, alimenty sa sciagane nawet z dalszej
    rodziny (np siostra, rodzice, dziadkowie itp), w jego przypadku zostala
    starsza siostra i starszy brat... ktorzy nie maja z nim kontaktu od tego
    czasu co urodzilo sie to dziecko... (czyli ok 15lat)

    dziękuję za odpowiedzi i czekam na kolejne :)
    Krzysiek