  • Data: 2003-01-08 20:04:56
    Temat: Re: Małolat i papierochy
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92FDD3691197Dhuski@213.180.128.20...

    > Tak sobie mysle, skoro nie mozesz udowodnic ze on nie kupil od Ciebie to
    > tak samo on nie moze udowodnic, ze kuil od Ciebie, dobrze rozumiem ?

    Źle. Tak się składa, że ja mogę udowodnić, ze nie kupił ich u mnie.

    Wlasciwie to jedyny bol w
    > tym, ze powiedzial ze kupil te fajki w Twoim sklepie (pytanie po co, skoro
    > kupil gdzie indziej?).

    Też się zastanawiam dlaczego wskazał na mnie. Z tego co mówili strażnicy to
    on mieszka na tej samej ulicy. Może dlatego wpadło mu to do tej pustej głowy
    ? Możliwe też , ze kiedyś mu po prostu nie sprzedałam papierosów i pomyślał,
    że to niezła zemsta ?

    Pozdrawiam
    Beata