    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Longhorn
    Date: Sat, 09 Apr 2005 10:50:06 GMT

    Dnia 2005-04-09 01:06 :
    > Microsoft oficjalnie nie wypuscil tych plikow dla
    > wszystkich uzytkownikow netu a jedynie dla "wybrancow". Nie sprzedaja tego
    > systemu, wiec strat z tytulu uzywania takich wersji nie maja

    Moim zdaniem, to nie może być argumentem. Ja nie publikuję nigdzie
    listów, które piszę do mojej narzeczonej, więc jak ktoś je opublikuję,
    to jednak poniosę (w moim mniemaniu) stratę, gdyż sobie nie życzę, aby
    ktoś to czytał. (Załóżmy że nie ma tajemnicy korespondencji, i traktujmy
    to jako dzieło literackie)
    Nie pozwalam i już, więc trzeba to uszanować.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43