  • Data: 2009-12-01 15:47:50
    Temat: Re: Lombard - korzystanie z zastawu
    Od: "majcher" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Może pracownik sprawdzał czy aparat jest sprawny, czy zdjęcia wykonane np
    > przy różnym oświetleniu itp, nie wykazują wad itp? chyba to by bylo
    > najprosztsze i ciężkie do podważenia tłumaczenie:)
    > pozdrawiam
    > michal
    Sam pracuję w lombardzie i to właśnie mi pierwsze przyszło do głowy.
    Ja miałem niedawno awanturę że używałem klienta laptopa. Zastawiał syn, a
    odbierał ojsciec i zauważył że inaczej był zwinięty przewód od ładowarki. A
    to ja sam ją rozwijałem, żeby sprawdzić czy działa sprzęt. Dodam że jeśli
    jest laptop zabezpieczony hasłem to klient też musi mi je podać.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4650
    (20091130) __________