    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Litwinka, niemiec i niespodziewana ciąża
    Date: Sat, 12 Feb 2005 13:51:55 +0100

    Użytkownik "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl> napisał w wiadomości
    news:cuks2q$8in$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie.
    > Facet, jak na prawdziwego faceta przystało zwinął
    > manele gdy usłyszał o dziecku.

    wniesc pozew o roszczenia majatkowe zwiazane z ustaleniem ojcostwa i
    alimenty

    > Dodam, że gościu mieszka i pracuje w Polsce.
    > Nie wiem czy ma tutaj stały meldunek, lecz wiem
    > na 100%, ze jest szefem jednej z polskich firm.

    mozna takie powodztwo wniesc w do sadu rodzinnego wg.miejsca zamieszkania
    pozwanego lub gdy takowego nie ma wg. miejsca zam. powoda a adres dla
    pozwanego wskazac na firme

    mozna w powodztwie domagac sie przed narodzeniem dziecka pokrycie wydatkow
    zwiazanych z ciazai porodem oraz kosztow 3 miesciecznego utrzymania matki w
    okresie porodu. Z waznych powodo matka moze zadac udzialu ojca w kosztach
    swego utrzymania przez dluzszy czas niz 3 miesiace. Jezeli wskutek ciazy,
    porodu poniosla inne wydatki lub poniosla straty moze rowniez zadac by
    ojciec pokryl odpowiednia czesc tych wydatkow lub strat

    Sandra