  • Data: 2017-11-28 14:51:02
    Temat: Re: Listonosz a polecony
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-28 o 08:04, ń pisze:

    > Lub emeryturę, z "napiwków" to zwykle w sumie druga pensja.
    > A taki naczelnik poczty to ok. dwóch średnich krajowych.

    Obawiam się że większość dzisiejszych emerytów nie czeka już
    na listonosza z gotówką tylko na przelew na konto.
    Zarabianie na napiwkach przy rentach wyhamowało ponad dziesięć
    lat temu. Nie wiem jak na wsi ale w mieście za list z zagranicy
    co najwyżej dziękuje usłyszy. Zakładając ze doręczy osobiście.