  • Data: 2017-11-27 09:01:24
    Temat: Re: Listonosz a polecony
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    Jest jeszcze kwestia przesyłek nierejestrowanych, ale przekraczających gabaryt
    eurodebilskrzynek (bo jakiejś euroqrwie przeszkadzały polskie skrzynki).
    Listonosze nie chcą "nadgabarytów" zabierać w rejon, bo w razie nieobecności adresata
    muszą z taką sporą przesyłką (pakietem, drobną paczką) chodzić przez cały obchód, a
    często zostawiają swoje torby/wózki np. na parterach budynków.

    -----