  • 1. Data: 2003-05-08 21:12:10
    Temat: Lista podpisow w urzedzie ? Wzorzec
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Czy urzedy pocztowe maja wzorce(badz cos innego) podpisow czyt sygnaturek
    swoich pracownikow ??
    Kiedys juz tu poruszalem temat podpisywania np. przekazow na poczcie i
    zamiast sygnaturki urzedniczka wymaga pelnego nazwiska mimo ze sygnaturka
    taka widnieje w moich dokumentach tozsamosci a sama podpisuje sie sygnaturka
    czyt. BOCHOMAZEM !!!

    --
    Remek www.remig.cad.pl

  • 2. Data: 2003-05-08 23:21:57
    Temat: Re: Lista podpisow w urzedzie ? Wzorzec
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiast sygnaturki urzedniczka wymaga pelnego nazwiska mimo ze sygnaturka
    > taka widnieje w moich dokumentach tozsamosci a sama podpisuje sie
    to zależy czy pani ma okres czy nie ;)

    u mnie na poczcie jest taki brudny zeszyt gdzie są wpisane nazwiska osób
    które mogą odbierac przesyłki bez pieczątki lub bez spełniania wymogów
    różnych ustaw i rozporządzeń. ja jestem po ostatniej sprawie w sądzie w
    zeszycie i odbierając przekazy nie pytają mnie o dowód i nie każą się
    czytelnie podpisywać

    Pozdr

    MI

  • 3. Data: 2003-05-08 23:44:06
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy urzedy pocztowe maja wzorce(badz cos innego) podpisow czyt sygnaturek
    > swoich pracownikow ??

    Tak, przy każdej zmianie godziny na datowniku (a więc
    zazwyczaj co godzinę) odbija się taki datownik w specjalnym
    zeszycie, a na tej odbitce urzędnik stawia swoją sygnaturkę,
    czyli ten bohomaz.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl